onsdag 24 augusti 2011

Baciller!!

Lite risig idag
Så deppigt! Vaknade i natt och hade jätteont i halsen. Inte så där så att det bara känns när man sväljer, utan riktig värk ändå upp mot örat. Och inte kändes det bättre när det var dags att kliva upp på morgonen. Självklart hade jag några viktiga saker att ta hand om på jobbet, så det var bara att proppa i sig Alvedon och Ipren och ge sig iväg. Fram på eftermiddagen hade jag dock klarat av det mesta och nu ligger jag fryser under täck och tycker synd om mig. Ingen tennis och ingen löpträning för mig imorgon i alla fall. Hoppas bara jag är okej till Hälsoloppet nästa vecka.

1 kommentar:

  1. Nej! Trist... Bara att ta det så lugnt det bara går och dricka och proppa ingefära och vitlök... Själv är jag helt knäckt efter naprapatbesöket (oavsiktlig ordvits...). Fick nån allergisk reaktion mot linementet och mår apdåligt, men det borde i alla fall gå över ganska snabbt.
    Krya på dig! Fast du kanske redan mår bättre, jag var lite sen...

    SvaraRadera