torsdag 27 december 2012

God fortsättning!


Hoppas att ni haft en lika bra julhelg som jag! Vi har haft huset fullt av släktingar och ägnat oss åt god mat och lekar. Mycket kul, men idag kände jag mig väldigt mätt och trött. Det är ju torsdag och det är min tennismorgon med Katarina. Men hon var bortrest så idag spelade jag med min son och min far. Tennismatch över tre generationer helt enkelt - jättekul! Roligt att sonen spelar så bra trots att han inte längre tränar tennis. Men han har lärt sig tillräckligt för att alltid kunna spela socialt och det är nog det viktigaste.

Sedan drog vi igång ett nytt julbord med absurt mycket mat och även om det var gott så kände jag på eftermiddagen att jag behövde komma ut och röra på mig. Det hade töat undan en del och sedan frusit på så med dubbar på skorna var det lättare än på länge att springa. Och även om julmaten skvalpade runt på ett oroväckande sätt i magen så var benen pigga och glada. Jätteroligt att komma ut! Tog min vanliga 6-kilometersrunda och det var länge sedan jag njöt så mycket av att springa den. Definitivt en god fortsättning för mig! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar