fredag 11 maj 2012

Hur ska det här gå?

Smaskens med Pocketförlaget

Ja, det kan man verkligen undra. Jag kom hem sent igår efter ännu en trevlig kundkväll. Trött, men hade svårt att varva ner. När jag vaknade i morse var jag seg och skulle börja packa för resan till Prag och då hittade jag inte mitt pass! Panik! Jag for omkring här som osalig ande och var otrevlig mot alla som försökte prata med mig. När hade jag det senast? Var kan det vara? Måste jag spendera hela dagen på Arlanda för att få ett provisoriskt pass? Jag var helt i upplösningstillstånd när jag slutligen hittade passet i lådan med underkläder (!).

Kunde pusta ut och packa ihop resten. Men säkert något som är glömt. Sedan iväg för att försöka knåda ut mina spända muskler i i höger skuldra på Mälarhöjdens Lilla Spa. Ajajaj! Ont och skönt på samma gång. Blev ordentligt genomknådad och insmord i liniment. Till och med fötterna fick massage och nu kan väl inte förutsättningarna vara bättre egentligen? Känner mig inte helt på topp, men förhoppningsvis kan en god natts sömn råda bot på detta.

Nu är det bara att logga ur och sticka ut till Arlanda. Jag önskar alla en härlig löparhelg!

De mest ljuvliga cupcakes jag smakat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar