måndag 21 november 2011

Världens längsta marathonlopp!

Man kan ju fundera över vilket lopp det är? En mara är väl en mara oavsett var man springer det någonstans? Nix, där har ni helt fel! En mara är en mara om man springer den anvisade banan från punkt A till punkt B. Och det gör man tydligen inte på Marathon du Medoc - där springer man så vingligt att sträckan kan bli dubbelt så lång.


Ni måste klicka här, men kom tillbaka hit sen! Otroligt politiskt inkorrekt sajt, men jag kan inte låta bli att skratta. Hursomhelst, detta aslånga marathonlopp, där alla måste vara utklädda, fick jag i födelsedagspresent häromveckan. Roligt! Det går av stapeln den 8 september och jag springer tillsammans med Mats förstås. Tyvärr har han fått för sig att han ska bestämma vad vi ska klä ut oss till och upplägget är följande: Mats ska vara Elvis och jag ska vara Kinky Nurse!? Det låter ju galnare än själva loppet! Hmmm... undrar om det finns kompressionsnätstrumpor?

2 kommentarer:

  1. Vive la France! LOL - kulkul 2012:D

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, jag har läst om det där! Kommer bli superkul! Ta många bilder :D

    SvaraRadera