söndag 27 november 2011

Adventssimning!



Regn och storm och ganska varmt idag. Inget adventsväder direkt. Men istället för att vara ute i stormen valde vi att gå till badhuset. Medan man och barn busade och lekte, lyckades jag faktiskt simma 1500 meter. Jag är ingen vidare simmare. Jag kan enbart simma bröstsim och det går verkligen inte fort. Men det är ganska skönt. Känns ju inte som träning, men avkopplande och skönt. Och så får man ju basta sen. Kommande veckor är många kvällar uppbokade för julbord och andra kundaktiviteter, men jag ska försöka klämma in lite simning och lite yoga.

Nästa måndag börjar Anders Szalkais marathonträning. Tyvärr tror jag inte att jag kan börja springa då, men man vet aldrig. Det är väl i adventstider som mirakel brukar ske?

1 kommentar:

  1. Härligt med simning! Jag håller tummarna för adventsmirakel. :)

    SvaraRadera