måndag 27 juni 2011

Upprustning!

Fynd från Alewalds outlet
För att påskynda tillfrisknandet har jag tagit till drastiska åtgärder! En shoppingrunda på lunchen har gjort mig mer taggad än någonsin att göra min ultradebut på lördag! Först gick jag till Alewalds outlet på Kungsgatan och slog till på en Camelbak. Liten och smidig, men ändå så att man får plats med lite extra prylar förutom själva vätskan. Halva priset - jag är mycket nöjd. Jag har ibland sprungit med vätskebälte, men aldrig riktigt trivts med det. Skulle vilja att det satt på höften, men det glider hela tiden upp i midjan vilket gör att det belastar ryggen. En camelbak kommer nog att råda bot på detta! :-)

Inte nog med det! Jag gick vidare till Runners Store och köpte nya korta tights (lite solbruna ben vill jag ju ändå ha) samt ett linne. Nu är jag rustad för stordåd i helgen. Det är bara det ynkliga lilla revbenet som trilskas, men ska jag vara ärlig så har det också känts hyfsat bra idag.

Mot nya äventyr?

1 kommentar:

  1. Du ser ju smashing ut! Nu måste du ju bara vara hel tills på lördag :)

    SvaraRadera