söndag 26 juni 2011

Negativt test

Efter en dryg veckas vila för revbenets skull stack jag ut på en mycket kort runda tillsammans med sonen idag. Jag har fortfarande inte givit upp hoppet om att kunna springa Hornstull-Järna nästa helg, men dagens lilla test var tyvärr inte så positivt. Tyckte att det började bra, men redan efter två kilometer hade jag rejält ont och svårt att andas. Inget vidare. :-(

Nu ska jag inte anstränga mig på hela veckan och så hoppas jag vara fit for fight på lördag. Det känns så himla fånigt och onödigt med den här skadan. Benen vill ju bara springa!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du blir bra till på lördag! Vila så mycket du bara kan!
    Jag är redan sjukt nervös...

    SvaraRadera
  2. Det kommer bli superkul! Tror inte vi har anledning att vara nervösa. Du kommer klara dig strålande! Just nu känner jag mig stark och räknar med att vara på plats på lördag. :-)

    SvaraRadera