lördag 18 juni 2011

Sviter efter go-carten

Vet inte om jag nämnde att jag i en hastig kurva på go-carten i måndags fick en rejäl sträckning i en muskel vid revbenet. Ärligt talat, först trodde jag att jag knäckt revbenet för det gjorde jätteont, men redan senare på kvällen var det bättre. Har känt av det under veckan, men det har ändå inte varit så farligt. Jag var ju ute och sprang både i tisdags och torsdags utan att vara alltför besvärad.

Lägg märke till den tjusiga tröjan! Premiär för den idag!
 Därför blev jag förvånad och ledsen när jag idag har jätteont! Jag var ute och sprang en sväng, 12 ganska kuperade kilometrar och var klart besvärad. Inte blir det bättre av att sportBHn klämmer till precis över revbenet. Ajaj, nu har jag smetat på lite Voltaren, men känner mig lite orolig för kommande löpning. Dock kan jag ju glädja mig åt att jag var den enda kvinnan som gick till final i go-cart-tävlingen! Det kanske till och med var värt lite smärta?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar