lördag 10 december 2011

Vad är väl en förfest på slottet?

Marathonmia skriver på sin blogg att imorgon har man chansen att testspringa TEC-banan! Åh, jag vill, jag vill, jag vill! 2-3 varv på den 1 mil långa banan, varav minst ett varv i mörker. Glögg och pepparkakor utlovas. Start vid Ensta Krog kl. 13.00.

Ja, det låter himla mysigt, men nu när jag faktiskt tycker att jag börjar bli bättre i foten så ska jag absolut inte riskera den genom att gå ut hårt. Jag kommer nog inte att springa på ett par veckor ännu. För även om jag är bättre så är det fortfarande en punkt som gör hiskeligt ont när man trycker på den.

Men, ett tips till er andra är det i alla fall. Man behöver inte vara anmäld till TEC för att vara med imorgon, så ta chansen! Jag började istället dagen med ytterligare ett bikrampass. Jag köpte ju ett tiodagars introduktionspass och tycker nog att jag har fått valuta för pengarna. Fem pass på nio dagar är ju inte så illa.  Det är supersvettigt och jobbigt, men jag tror att det gör nytta för hela kroppen och framför allt för foten.

1 kommentar:

  1. Vilket bra tips! Jag springer ett varv för dig mellan tsm och yogan. "Hejdå." :-)

    SvaraRadera