fredag 23 december 2011

Nu vänder det!

Svettig och glad!
Jag har sprungit! Sedan jag började med iläggen har foten känts mycket bättre igen och idag kunde jag inte hålla mig längre. Tanken på att få ta en liten tur i dagsljus var alltför lockande. Dessutom ett dagsljus som kommer att vara några fler minuter än vad det gjorde igår.
Tyvärr klädde jag mig alldeles för varmt. Jag tänkte nog bara att det är den 23 december och så drog jag på underställ och långärmad tröja osv. Ute var det fyra plusgrader....

Men vad gjorde väl det! Jag tog min korta standardrunda. Sex lugna kilometer här i området. Och det kändes helt ok. Eller rättare sagt, foten kändes helt okej. Jag kände mig som en stor skrattande sol! :-D
Nu har jag försökt stretcha ordentligt och så håller jag tummarna för att allt känns bra även imorgon. Jag är så glad! Om den här känslan håller i sig hela dagen kommer det resterande julsöket gå som en dans!

Hoppas att snön inte smälter till imorgon!

2 kommentarer: