måndag 10 januari 2011

Varför låter transportlöpning så tråkigt?


Det är ju egentligen helt optimalt! Du ska ju ändå förflytta dig från punkt A till punkt B, så varför inte springa? Jag gillar att springa hem från jobbet. Det är lite att tänka på så man inte står där och vill ha med sig både datorn och annat, men så besvärligt är det ändå inte.
Idag har det varit superhalt och idag är nog första gången jag verkligen kände av hur fantastiska Icebugsen egentligen är. Vad jag förstår har akutmottagningarna idag varit överfulla av folk som har halkat, men jag sprang faktiskt hem i mörkret betydligt snabbare än på länge. Det innebär förstås inte att det var snabbt, men det var i alla fall under 6-minuterstempo, och under vintern är det inte ofta jag har fixat det. Det var en toppenrunda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar