tisdag 18 januari 2011

Hur lugnt kan man springa?

Bekymrad rynka i pannan.
Igår började jag känna mig lte hängig, kände att det rev lite i halsen och så. Idag är halsen bra, men jag har ändå inte varit i toppform. Hur gör man då? Ska man springa eller inte? Jag är väldigt tveksam, men slutligen bestämde jag mig för en mycket lugn jogg hem från kontoret.

Tyvärr hade jag gjort bedömningen att så mycket snö smält att de vanliga dojjorna skulle användas, men det var nog ett felbeslut. Hela Söder Mälarstrand var både blöt och isig, men sedan blev det bättre. Jag försökte andas med stängd mun och benen trummade snällt på av sig själva.

Nu känns det skönt att ha genomfört i alla fall, men jag är trött och ska ta en "early night". Förhoppningsvis är jag helt ok imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar