torsdag 12 augusti 2010

Återhämtning och Anders Szalkai

Anders Szalkai
Idag hade jag tänkt att ta en stillsam återhämtningsjogg hem från jobbet. Det är 8,6 km - perfekt distans tycker jag. Benen kändes helt ok, men det har varit tryckande hett och kvavt idag. Men från att ha varit mer eller mindre stiltje på jobbet så blev det idag fullt upp. Plötsligt hade jag bråttom hem så att Mats kunde komma iväg på sin träning med TSM - Team Stockholm Marathon.

Så det fick bli återhämtning istället för återhämtningsjogg för mig idag. Jag  kompenserade med nästan två timmar med barnen i parken. Vi kastade frisbee, klättrade och jag fick till och med testa Samuels nya BMX-cykel. Kul!

När Mats väl kom hem berättade han att det förutom träning varit föreläsning med Anders Szalkai. Ja, ja, vad är väl en bal på slottet mot en tur på en sprillans ny BMX? Platt intet, faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar