tisdag 19 oktober 2010

Löplust? Tror inte det....

Utanför kontoret...
Från mitt kontor har jag en strålande utsikt över Riddarfjärden. Ljuset, vattnet och Västerbron bidrar till kreativa tankar och harmoni. Ibland springer jag hem från jobbet. Det hade jag också tänkt göra idag. Men det piskade regnet och mörkret som la sig tidigt gjorde att jag värjde mig för tanken. "Äsch, jag kommer att tycka det är friskt och skönt när jag väl kommer ut" försökte jag övertyga mig själv. Men i själva verket visste jag att det jag möts av utanför dörren är bilden ovan. Inte så mysigt.
Nej, idag blev det faktiskt T-bana hem. Får se om jag kan kompensera under veckan. Istället fick jag lite mys och läxläsning med de här härliga killarna.

Knatte, Fnatte och Tjatte <3
Vem skulle byta bort en sån kväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar