tisdag 5 oktober 2010

Det är så mycket jag vill hinna med!

Höstlöven yr!

 Jag vill vara en bra mamma som har koll på barnens aktiviteter och skolor, en rolig och smart fru, en högpresterande kollega, och så vill jag förstås klämma in ett par löprundor varje vecka. Inte helt lätt att hinna med. Idag var det jag som hämtade Elias på skolan. Han behövde nya träningsbrallor eftersom de imorgon ska iväg till Sätrahallen och ha Mälarolympiad. Brallor inhandlades. Sedan skulle jag fixa middag innan scouterna började och så hade jag lovat att steka plättar till morgondagens olympiad.

Men däremellan klämde jag in en liten löptur. Det blev den vanliga ner till Vinterviken. Och det var kanske bra att jag hade lite bråttom för det blev min bästa tid någonsin på den rundan!

Sedan blev det plättar för hela slanten! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar