måndag 18 oktober 2010

59 km!!

Spring in benen!

Ja, inte på en dag alltså... Nu var det ett tag sedan jag noterade mina rundor här på bloggen, men det betyder inte att jag bara har latat mig. Jag är bara så dålig på att komma ihåg att ta bilder när jag har sprungit och utan bilder blir ju bloggen mycket tråkigare. Men en koll på jogg.se visar faktiskt att jag presterat 59 km sedan förra inlägget och det känns ju inte helt fel.
Det har blivit ett antal varv här i mitt närområde, men också några vackra pass längs vattnet. Kylan har kommit, men ännu så länge funkar det bra. Jag har egentligen aldrig förr sprungit efter den 1 oktober så vi får se hur det känns när det blir minusgrader. Mössa och vantar är dock införskaffade och ännu så länge känns det bara härligt med den krispiga luften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar