lördag 18 december 2010

Jag är så glad....

...för min Garmin Forerunner! Undvek in i det längsta at bli en "prylnörd", men klockan tillför ju verkligen något extra! Idag stack jag ut hyfsat tidigt på förmiddagen. Jag hade ingen runda klar för mig i huvudet och tänkte att det avgörs nog av hur välskottade vägar och trottoarer är runtomkring. Och ja, knappt halva rundan lyckades jag hålla mig på riktigt välskottade cykelvägar in mot stan. Jag passerade Personnebadet, Hökmossen, Telefonplan och vidare förbi Midommarkransen. Där vek jag av ner mot Aspudden och det var där snömodden började. Här gick det betydligt långsammare, men jag intalar mig att det ger desto mer..!!

Totalt fick jag ihop 10,33 km och lyckades hålla snitt-tempot precis under 6 min/km. Perfekt början på en perfekt dag!

Fortfarande vanliga dojjorna och inga broddar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar