söndag 10 april 2011

Träna när man är förkyld?

Ja, jag vet egentligen inte hur det är med det där, men idag blev jag så himla stressad över att inte kunna träna, att jag trots allt gav mig ut på en liten lunk. Jag har ju inte ont i halsen eller feber längre, men jag är grymt snuvig och hotar en del. Men solen strålade och jag ville verkligen ut. Så det blev exakt 6 km i 5,50-tempo. Kändes ok. Benen var riktigt pigga och jag gjorde mitt bästa för att inte dra ner kall lift i lungorna. Jag har ju hört en del om hjärtmuskelinflammation, men det hoppas jag verkligen att jag slipper.

Imorgon sticker jag till London med jobbet och där finns det inte en minut över för löpning. Tidigast onsdag kan det bli av igen och den 28 maj kommer allt närmare....

1 kommentar:

  1. Hej! Tack för kommentar på min blogg :)!! Vill du sälja cykelbyxorna? Vilken stl? maila mig gärna på marthonmia@gmail.com

    Trevlig påsk!

    SvaraRadera